Bomstærk digital marketing-medarbejder søges

Har du fingeren solidt plantet på den digitale puls og dokumenteret erfaring med digital marketing? Skriver du knivskarpe tekster med kant? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi behøver ikke fortælle dig, at det er fedt at arbejde med oplevelser. At gå på arbejde hver dag og skabe bedre ferieminder. At hjælpe små og store erhvervsdrivende med at tiltrække flere gæster og hjælpe turister og lokale med at få mere ud af deres sparsomme fritid.

Det er bare piv-god karma fra morgenstunden.

Turistsamarbejdet Kystlandet er i rivende udvikling, og vi har behov for en ny kollega hurtigst muligt. Ønskelisten er lang. Men allerøverst på listen står en talentfuld person, der kan bidrage til at løfte vores digitale marketing-arbejde.

Vi er klar til at indtage verdensherredømmet og blive det foretrukne feriemål. Er du klar til at hoppe med på rejsen?

Hvem er vi – sådan helt officielt?

Turistsamarbejdet Kystlandet er én af de 19 danske destinationer ude i turismelandskabet i dag. Vi er sat i verden for at skabe merværdi for turister, gæster og erhverv i Odder, Horsens og Hedensted kommuner.

Kystlandet arbejder med ferieturisme og erhvervsturisme ved målrettet at øge synligheden af og interessen for Odder, Horsens og Hedensted kommuner som feriedestination.

Gennem de tre brands VisitOdder, VisitHorsens og VisitJuelsminde samarbejder Kystlandet med en lang række lokale erhvervspartnere om at udvikle området og skabe vækst og aktivitet, så flere feriegæster tiltrækkes.

Foruden gæstetiltrækning varetager Kystlandet også gæsteservice (digitalt og analogt) samt erhvervs- og projektudvikling. Vi arbejder desuden på at tiltrække alle former for møder, konferencer og events gennem MeetingHorsens.

Eksempler på opgaver

  • Digital marketing: Især planlægning, eksekvering og optimering af kampagner, herunder annoncering, opsætning af landingssider, tekstforfatning, retargeting, konverteringsoptimering og rapportering
  • Marketing automation, herunder håndtering af flows og teknisk håndtering af et marketing automation system
  • Tekstforfatning til digitale platforme
  • Søgemaskineoptimering og -markedsføring
  • Planlægning, opsætning og eksekvering af brugertests samt bearbejdning af data
  • Salg, servicering og rådgivning af vores partnere i turisterhvervet
  • Let grafisk arbejde, herunder håndtering og tilpasning af annoncer og billedmateriale
  • Administrativt arbejde, herunder opdatering af CRM-system og besvarelse af turistmailen under ferie og meget andet. Hos os hjælper vi hinanden.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine kolleger og har altid nogen at sparre med om de igangværende projekter. Det er dog vigtigt, at du er i stand til at tænke hele marketing-tragten igennem og selv kan følge en kampagne til dørs.

Faglige kvalifikationer

  • Du er digital til fingerspidserne og kan slet ikke lade være med at tænke i målgrupper, kunderejser, brugeroplevelser, ROI og omnichannel.
  • Du har indgående kendskab til og erfaring med Google Analytics, CMS-systemer, Facebook Business Manager, Marketing Automation.
  • Du har fremragende skriftlige evner, skriver uden videre til flere målgrupper og sætter komma rigtigt. Du har desuden erfaring med at skrive kommercielt.
  • Du er selvfølgelig vant til at arbejde med KPI’er, du elsker Excelark bliver drevet af udvikling.
  • Du spiser algoritmer til morgenmad.
  • Du har et skarpt øje for visuel kommunikation.
  • Vi forventer, at du har 3-5 års erfaring fra en lignende stilling og gode, dokumenterede resultater med i bagagen.

Personlige kvalifikationer

De personlige egenskaber er vigtige for os. Måske kommer du fra det private erhvervsliv, hvor du har fået en stærk forståelse for kunder og forretning, så samspillet med vores nuværende og potentielle partnere falder dig naturligt.

  • Du arbejder effektivt og struktureret og fanger hurtigt fejl, før materialer forlader huset.
  • Du sparrer ofte med dine kolleger og bygger ikke hule i hjørnet under dit skrivebord.
  • Du er samvittighedsfuld, følger op og har generelt fokus på at overholde de aftaler, vi indgår internt og eksternt.
  • Du kan navigere i en hverdag, hvor det går stærkt.
  • Du har en relevant kommunikationsuddannelse eller tilsvarende.
  • Du elsker at formidle og skabe oplevelser og historier, og du har det engagement og drive, der skal til for at få Kystlandets budskaber ud over rampen.

Vi styrer det meste af verdenssituationen fra kontoret på FÆNGSLET, men vi er også ofte ude og snakke med erhvervsliv, samarbejdspartnere eller i netværksmøder. Derfor skal du have kørekort B og adgang til egen bil. Et godt kendskab til området er bestemt et plus – men ikke et krav.

Vi tilbyder

Du bliver en del af et stærkt lille team på seks medarbejdere, der spiller på en meget stor bane. Vi arbejder dedikeret med en bred opgaveportefølje, hvor løsningerne tilsammen skal skabe vækst i turismen.

Arbejdsstedet er i unikke rammer på FÆNGSLET i Horsens. Tonen er uformel, og du får en arbejdsdag, hvor der er gang i meget og masser af grin og udfordringer. Vi tilbyder gode og fleksible arbejdsvilkår med store muligheder for at arbejde selvstændigt og tanke op både fagligt og socialt.

Vi har mange spændende og udfordrende projekter foran os. Vi håber, du vil løfte dem sammen med os.

Sådan kommer du med på holdet!

Stillingen ønsker vi besat hurtigst muligt – så send din ansøgning senest fredag 31. juli til job@kystlandet.dk. Første samtalerunde ligger i uge 33.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsmedarbejder Line Jensen på telefon 51 91 97 34 eller mail line@kystlandet.dk.

Synes du, det lyder spændende, så send straks en ansøgning, hvor du fortæller os, hvad du kan tilbyde os, og hvordan du vil løse opgaverne. Vedhæft gerne eksempler på dit arbejde – enten som PDF eller link.

Derudover må du gerne medsende en video, hvor du præsenterer dit seneste projekt inkl. resultater.

Vi glæder os til at høre fra dig.